

Hoe kun je jouw eigen identiteit in de uitstraling van je bedrijf laten zien?
“If you are your authentic self, you have no competition.” (- Scott Stratten)
Op het moment dat ik deze zin las, viel er veel druk van me af. Het betekent namelijk dat je je niet anders voor hoeft te doen dan wie je bent. En dat alles al goed ís. Het betekent dat er geen concurrentie hoeft te zijn omdat de klanten die bij jou passen vanzelf naar je toe komen. Ze herkennen zich in de presentatie van je bedrijf of voelen zich erdoor aangetrokken. Net zoals ik geraakt werd door die ene zin.
“If you are your authentic self, you have no competition.” (- Scott Stratten)
Op het moment dat ik deze zin las, viel er veel druk van me af. Het betekent namelijk dat je je niet anders voor hoeft te doen dan wie je bent. En dat alles al goed ís. Het betekent dat er geen concurrentie hoeft te zijn omdat de klanten die bij jou passen vanzelf naar je toe komen. Ze herkennen zich in de presentatie van je bedrijf of voelen zich erdoor aangetrokken. Net zoals ik geraakt werd door die ene zin.
Vanaf dat moment wilde ik deze eigenheid, die iedereen in zich heeft, naar buiten brengen door het maken van ontwerpen die precies bij creatieve ondernemers passen.
Jouw merk is wie je bent en waar je voor staat
Identiteit is dat wat uniek of eigen is aan iets of iemand. Je merkidentiteit is dat wat uniek of eigen is aan jouw merk, aan jouw bedrijf. Jij bent wie je bent. Met alles wat daarbij hoort. Hoe jij schrijft, reageert, jouw talenten, persoonlijke eigenschappen, jouw visie op de wereld, hoe jij iemand helpt, maar ook hoe je op een foto staat, hoe je iets in beeld brengt, welke kleuren jij mooi vindt, wat voor logo jij kiest en op welke manier jij je presenteert, alles sluit naadloos op elkaar aan.
Identiteit is dat wat uniek of eigen is aan iets of iemand. Je merkidentiteit is dat wat uniek of eigen is aan jouw merk, aan jouw bedrijf. Jij bent wie je bent. Met alles wat daarbij hoort. Hoe jij schrijft, reageert, jouw talenten, persoonlijke eigenschappen, jouw visie op de wereld, hoe jij iemand helpt, maar ook hoe je op een foto staat, hoe je iets in beeld brengt, welke kleuren jij mooi vindt, wat voor logo jij kiest en op welke manier jij je presenteert, alles sluit naadloos op elkaar aan.

Hoe vind je jouw eigen, unieke stijl en hoe maak je je merk persoonlijk?
Je eigen stijl ontdekken heeft te maken met het ontwikkelen van je logo en huisstijl, maar naast beeld en kleur gaat het ook over vorm en inhoud. Verpak jouw verhaal en visie in een unieke vormgeving waar jij je fijn bij voelt. Door dicht bij jezelf te blijven, te kijken naar je karaktereigenschappen, achtergrond en visie ontstaat jouw unieke merkidentiteit. Jouw persoonlijke stijl. Deze stijl is daarna te vertalen naar alle communicatie-uitingen via printed media (drukwerk) en social media (online). Het is jouw unieke richtlijn voor het brand design én de branding van je bedrijf.
Je eigen stijl ontdekken heeft te maken met het ontwikkelen van je logo en huisstijl, maar naast beeld en kleur gaat het ook over vorm en inhoud. Verpak jouw verhaal en visie in een unieke vormgeving waar jij je fijn bij voelt. Door dicht bij jezelf te blijven, te kijken naar je karaktereigenschappen, achtergrond en visie ontstaat jouw unieke merkidentiteit. Jouw persoonlijke stijl. Deze stijl is daarna te vertalen naar alle communicatie-uitingen via printed media (drukwerk) en social media (online). Het is jouw unieke richtlijn voor het brand design én de branding van je bedrijf.
Door mijn achtergrond als production designer (film&tv) kan ik mij goed inleven in iemands achtergrond, visie en persoonlijkheid. Toen: maakte ik de vertaalslag van een scenario naar een visueel geloofwaardige wereld voor film & tv. Nu: vertaal ik wie jij bent naar een visuele identiteit en branding voor je bedrijf.
Iedereen heeft een creatieve, eigen stijl. Maar hoe vind je deze en hoe vertaal je ‘m naar een huisstijl waarmee je laat zien wat jou als ondernemer uniek maakt? Ik heb voor jou de oplossing. Ik vertaal tekst en beeld naar een ontwerp dat voor jou goed voelt.
Bekijk hier de mogelijkheden om met mij te werken.
Iedereen heeft een creatieve, eigen stijl. Maar hoe vind je deze en hoe vertaal je ‘m naar een huisstijl waarmee je laat zien wat jou als ondernemer uniek maakt? Ik heb voor jou de oplossing. Ik vertaal tekst en beeld naar een ontwerp dat voor jou goed voelt.
Bekijk hier de mogelijkheden om met mij te werken.